Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Wagon z platformą, który wiezie cztery drewniane belki. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Czteroosiowa drewniana lokomotywa, replika szwajcarskiego elektrowozu z lat 1919-1922 o nazwie KROKODYL Ce 6/8 II SBB-CFF.
Średniej wielkości, estetycznie wykonana, drewniana stacja kolejowa w kształcie tunelu.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Mała zgrabna cysterna do przewozu mleka. Wagon szczególnie przydatny w zestawie kolejki drewnianej biegnącej przez obszary wiejskie.
Czarno-czerwona lokomotywa o dość dźwięcznej nazwie „Zębatka”. Bardzo pracowita i chętnie pociągnie długi pociąg, na przykład z kopalni węgla.
Dwa elementy, z których stworzysz ciekawy most na łuku (2 x 1/8 koła lub 1 x 1/4 koła) albo most w kształcie litery „S” a pod spodem puścisz tor drewnianej kolejki.
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Duża srebrna lokomotywa Santa Fe z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Centralna stacja kolejowa na dwa tory. Nieodzowna na szlaku kolejki pasażerskiej.
Długi, trzyskładowy piętrowy pociąg osobowy Elefant o bardzo nowoczesnym wyglądzie i zaokrąglonych kształtach, idealny do zabawy w przewozy pasażerów.
Naturalnie wyglądający wagon z węglem. Wagon posiada uchwyt do dźwigów magnetycznych. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Długi pociąg expressowy w kolorze biało-granatowym, który w daleką podróż zabierze wszystkich Twoich pasażerów.
Niewielka stacja paliw z dwoma dystrybutorami do tankowania lokomotyw spalinowych Diesla.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
To nie jest barka, która zabierze tylko ładunek z wagonów Twojej kolejki drewnianej lecz prom, który pomieści cały pociąg! Załaduj pociąg, zamknij włazy i ruszaj w daleki rejs!
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Solidna parowozownia dla dwóch lokomotyw. Zbudowana na bazie toru 14,5 cm może pomieścić duże lokomotywy.
Naturalnie wyglądający pociąg towarowy z lokomotywą Diesla. W składzie znajdują się trzy wagony, w tym dwa z wyjmowanym ładunkiem. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Naturalnie wyglądający pociąg osobowy z lokomotywą parową. W składzie znajdują się trzy wagony, w tym dwa osobowe (pasażerski i pocztowy) oraz węglarka z zapasem węgla (wagon do dźwigów magnetycznych). Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Prosta lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Zestaw 4 lamp, które urozmaicą Twoją makietę drewnianej kolejki lub drewnianej ulicy.
Makieta dla małego mechanika – warsztat naprawczy, w którym wjedziesz lokomotywą na podnoszony kanał, zrobisz jej przegląd techniczny i usuniesz wszystkie usterki.
Peron kolejowy ze zintegrowanym torem. Przy zastosowaniu rozjazdów bocznych, może obsługiwać ruch obustronnie.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze czarnym. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Średniej wielkości parowozownia dla dwóch lokomotyw z bardzo ciekawym rozwiązaniem… Przeszklony dach, otwory na bocznych ściankach oraz specjalne dźwignie w dachu pomagają zajrzeć do środka oraz wyjechać lokomotywom na zewnątrz.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Wagon towarowy z odsuwanymi drzwiczkami, przydatny na gospodarstwie każdego farmera.
Estetyczny i solidny budynek stacji sygnalizacyjnej z możliwością ręcznej zmiany sygnałów.