Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Jeśli chcesz urozmaicić trasę Twojej kolejki drewnianej i uczynić ją dwupoziomową, albo chcesz zbudować coś ciekawszego niż zwykłe skrzyżowanie torów, ten most może być jedną z propozycji dla Ciebie. Zwodzone przęsło umożliwi Ci przejeżdżanie pod mostem pociągów o ładunkach większych niż standardowe.
Wagon z platformą, który wiezie cztery drewniane belki. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Mała zgrabna cysterna do przewozu mleka. Wagon szczególnie przydatny w zestawie kolejki drewnianej biegnącej przez obszary wiejskie.
Peron kolejowy ze zintegrowanym torem. Przy zastosowaniu rozjazdów bocznych, może obsługiwać ruch obustronnie.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Naturalnie wyglądający wagon z węglem. Wagon posiada uchwyt do dźwigów magnetycznych. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Centralna stacja kolejowa na dwa tory. Nieodzowna na szlaku kolejki pasażerskiej.
Długi, trzyskładowy piętrowy pociąg osobowy Elefant o bardzo nowoczesnym wyglądzie i zaokrąglonych kształtach, idealny do zabawy w przewozy pasażerów.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Czarno-czerwona lokomotywa o dość dźwięcznej nazwie „Zębatka”. Bardzo pracowita i chętnie pociągnie długi pociąg, na przykład z kopalni węgla.
Wagon towarowy z odsuwanymi drzwiczkami, przydatny na gospodarstwie każdego farmera.
Duża zielona lokomotywa parowa o czterech osiach, która pociągnie każdy ciężki pociąg.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze niebieskim. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
Naturalnie wyglądający wagon cysterna. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Duża czarna lokomotywa parowa o nazwie „Epoka”. Starannie wykonana, z dbałością o wszystkie szczegóły.
Makieta dla małego mechanika – warsztat naprawczy, w którym wjedziesz lokomotywą na podnoszony kanał, zrobisz jej przegląd techniczny i usuniesz wszystkie usterki.
Naturalnie wyglądający wagon pocztowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Prosta lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
To nie jest barka, która zabierze tylko ładunek z wagonów Twojej kolejki drewnianej lecz prom, który pomieści cały pociąg! Załaduj pociąg, zamknij włazy i ruszaj w daleki rejs!
Duża srebrna lokomotywa Santa Fe z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Średniej wielkości parowozownia dla dwóch lokomotyw z bardzo ciekawym rozwiązaniem… Przeszklony dach, otwory na bocznych ściankach oraz specjalne dźwignie w dachu pomagają zajrzeć do środka oraz wyjechać lokomotywom na zewnątrz.
Zestaw 4 lamp, które urozmaicą Twoją makietę drewnianej kolejki lub drewnianej ulicy.
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Magnetyczny dźwig suwnicowy nad podwójnym torem kolejowym wraz z wagonem towarowym. Zestaw zapewni wspaniałą zabawę w przeładunek towarów pomiędzy dwoma pociągami lub z pociągu na ciężarówki.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Peron kolejowy z możliwością sygnalizowania wjazdu i odjazdu pociągu. Na jednym z filarów zamocowano semafor typu „GO – STOP”.
Czteroosiowa drewniana lokomotywa, replika szwajcarskiego elektrowozu z lat 1919-1922 o nazwie KROKODYL Ce 6/8 II SBB-CFF.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Naturalnie wyglądający pociąg towarowy z lokomotywą Diesla. W składzie znajdują się trzy wagony, w tym dwa z wyjmowanym ładunkiem. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!