Podkategorie
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Naturalnie wyglądający wagon cysterna. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Jeśli chcesz urozmaicić trasę Twojej kolejki drewnianej i uczynić ją dwupoziomową, albo chcesz zbudować coś ciekawszego niż zwykłe skrzyżowanie torów, ten most może być jedną z propozycji dla Ciebie. Zwodzone przęsło umożliwi Ci przejeżdżanie pod mostem pociągów o ładunkach większych niż standardowe.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Duży czerwony parowóz na baterię z dźwiękiem, światłem i sprzęgłem. Umożliwia zabawę w dwóch trybach: jako lokomotywa na baterię oraz pchana ręcznie.
Duża lokomotywa parowa o opływowym kształcie do pociągów ekspresowych. W komplecie mały wagon na zapas węgla.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Mała zgrabna cysterna do przewozu mleka. Wagon szczególnie przydatny w zestawie kolejki drewnianej biegnącej przez obszary wiejskie.
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Pociąg osobowy na baterię wraz z maszynistą, poruszający się do przodu i do tyłu.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Imponujący wagon z węglem z wyjmowanym ładunkiem. Po wyjęciu ładunku wagon można wykorzystać jako skrzynię do przewozu innych ładunków.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Duży zielony parowóz na baterię z dźwiękiem, światłem i sprzęgłem. Umożliwia zabawę w dwóch trybach: jako lokomotywa na baterię oraz pchana ręcznie.
Kolorowy pociąg na baterię ze światłem i czujnikiem STOP-u. Porusza się do przodu i do tyłu a podczas jazdy obraca się betoniarka i lekko wychyla węglarka.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Magnetyczny dźwig suwnicowy nad podwójnym torem kolejowym wraz z wagonem towarowym. Zestaw zapewni wspaniałą zabawę w przeładunek towarów pomiędzy dwoma pociągami lub z pociągu na ciężarówki.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Naturalnie wyglądający wagon pocztowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Starannie wykonany wagon towarowy do przewozu samochodów. Auto znajdujące się na wagonie można wykorzystywać w zabawie drewnianymi ulicami.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.