Podkategorie
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Imponujący wagon z węglem z wyjmowanym ładunkiem. Po wyjęciu ładunku wagon można wykorzystać jako skrzynię do przewozu innych ładunków.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Naturalnie wyglądający wagon cysterna. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Wagon z platformą, który wiezie cztery drewniane belki. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
Naturalnie wyglądający wagon pocztowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Naturalnie wyglądający wagon z węglem. Wagon posiada uchwyt do dźwigów magnetycznych. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Wielka parowozownia z drzwiczkami i obrotnicą, która na osobnych stanowiskach pomieści pięć najbardziej zasłużonych lokomotyw. Budynek sprawia dzieciom wielką frajdę z uwagi na ruchome elementy (drzwiczki, obrotnica, suwaki, dystrybutory). Zaparkuj pięć swoich najlepszych lokomotyw w solidnym garażu.
Przejazd kolejowy z zaporami. Podstawowy i nieodzowny element każdej makiety kolejki drewnianej.
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Wagon towarowy z odsuwanymi drzwiczkami, przydatny na gospodarstwie każdego farmera.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Centralna stacja kolejowa na dwa tory. Nieodzowna na szlaku kolejki pasażerskiej.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze niebieskim. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze czarnym. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.