Podkategorie
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Naturalnie wyglądający wagon cysterna. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Jeśli chcesz urozmaicić trasę Twojej kolejki drewnianej i uczynić ją dwupoziomową, albo chcesz zbudować coś ciekawszego niż zwykłe skrzyżowanie torów, ten most może być jedną z propozycji dla Ciebie. Zwodzone przęsło umożliwi Ci przejeżdżanie pod mostem pociągów o ładunkach większych niż standardowe.
Centralna stacja kolejowa na dwa tory. Nieodzowna na szlaku kolejki pasażerskiej.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Mała zgrabna cysterna do przewozu mleka. Wagon szczególnie przydatny w zestawie kolejki drewnianej biegnącej przez obszary wiejskie.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Naturalnie wyglądający wagon z węglem. Wagon posiada uchwyt do dźwigów magnetycznych. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Duża zielona lokomotywa parowa o czterech osiach, która pociągnie każdy ciężki pociąg.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Duża czarna lokomotywa parowa o nazwie „Epoka”. Starannie wykonana, z dbałością o wszystkie szczegóły.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Prosta lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Gratka dla kolekcjonera: piękna czarna lokomotywa parowa Black 5. Ta drewniana replika parowozu z 1937 roku przeniesie Twoją kolejkę drewnianą w głąb historii i uczyni ją bardziej realną.
Wielka parowozownia z drzwiczkami i obrotnicą, która na osobnych stanowiskach pomieści pięć najbardziej zasłużonych lokomotyw. Budynek sprawia dzieciom wielką frajdę z uwagi na ruchome elementy (drzwiczki, obrotnica, suwaki, dystrybutory). Zaparkuj pięć swoich najlepszych lokomotyw w solidnym garażu.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Magnetyczny dźwig suwnicowy nad podwójnym torem kolejowym wraz z wagonem towarowym. Zestaw zapewni wspaniałą zabawę w przeładunek towarów pomiędzy dwoma pociągami lub z pociągu na ciężarówki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Wagon z platformą, który wiezie cztery drewniane belki. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Duża srebrna lokomotywa Santa Fe z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Długi pociąg expressowy w kolorze biało-granatowym, który w daleką podróż zabierze wszystkich Twoich pasażerów.
Niesamowity wagon z prawdziwym dźwigiem do przeładowywania ładunków. Na dwóch pojazdach umieszczono żuraw z długim ramieniem, wyposażonym w magnetyczny uchwyt.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Czarno-czerwona lokomotywa o dość dźwięcznej nazwie „Zębatka”. Bardzo pracowita i chętnie pociągnie długi pociąg, na przykład z kopalni węgla.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Parowozownia ekipy strażackiej z lądowiskiem dla helikoptera oraz helikopterem ratowniczym. Parowozownia posiada otwierane drzwi.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
Bardzo długi wagon laweta z buldożerem. Buldożer jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy lub na placu budowy.
Stacja kolejowa umiejscowiona nad dwupasmową drewnianą jezdnią. Zestaw zapewnia świetną zabawę bez konieczności posiadania zestawu drewnianych ulic,
Zestaw 4 lamp, które urozmaicą Twoją makietę drewnianej kolejki lub drewnianej ulicy.
Podnoszony most na skrzyżowaniu dwóch linii kolejowych. Przejazd przez most zabezpieczono podnoszonymi szlabanami.