Podkategorie
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Jeśli chcesz urozmaicić trasę Twojej kolejki drewnianej i uczynić ją dwupoziomową, albo chcesz zbudować coś ciekawszego niż zwykłe skrzyżowanie torów, ten most może być jedną z propozycji dla Ciebie. Zwodzone przęsło umożliwi Ci przejeżdżanie pod mostem pociągów o ładunkach większych niż standardowe.
Wagon z platformą, który wiezie cztery drewniane belki. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Mała zgrabna cysterna do przewozu mleka. Wagon szczególnie przydatny w zestawie kolejki drewnianej biegnącej przez obszary wiejskie.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Peron kolejowy ze zintegrowanym torem. Przy zastosowaniu rozjazdów bocznych, może obsługiwać ruch obustronnie.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Naturalnie wyglądający wagon z węglem. Wagon posiada uchwyt do dźwigów magnetycznych. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Centralna stacja kolejowa na dwa tory. Nieodzowna na szlaku kolejki pasażerskiej.
Długi, trzyskładowy piętrowy pociąg osobowy Elefant o bardzo nowoczesnym wyglądzie i zaokrąglonych kształtach, idealny do zabawy w przewozy pasażerów.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Imponujący wagon z węglem z wyjmowanym ładunkiem. Po wyjęciu ładunku wagon można wykorzystać jako skrzynię do przewozu innych ładunków.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Przejazd kolejowy z zaporami. Podstawowy i nieodzowny element każdej makiety kolejki drewnianej.
Czarno-czerwona lokomotywa o dość dźwięcznej nazwie „Zębatka”. Bardzo pracowita i chętnie pociągnie długi pociąg, na przykład z kopalni węgla.
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Wagon towarowy z odsuwanymi drzwiczkami, przydatny na gospodarstwie każdego farmera.
Duża zielona lokomotywa parowa o czterech osiach, która pociągnie każdy ciężki pociąg.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze niebieskim. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.