Podkategorie
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Ostrzegawczy krzyż św. Andrzeja z pulsującą sygnalizacją świetlną na baterię.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Duży czerwony parowóz na baterię z dźwiękiem, światłem i sprzęgłem. Umożliwia zabawę w dwóch trybach: jako lokomotywa na baterię oraz pchana ręcznie.
Duża lokomotywa parowa o opływowym kształcie do pociągów ekspresowych. W komplecie mały wagon na zapas węgla.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Realistyczna sygnalizacja świetlna na baterię, sterująca ruchem pociągów za pomocą sygnału świetlnego.
Pociąg osobowy na baterię wraz z maszynistą, poruszający się do przodu i do tyłu.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Budynek stacji sygnalizacyjnej z mechaniczną zwrotnicą. W zestawie figurka kolejarza.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Duży zielony parowóz na baterię z dźwiękiem, światłem i sprzęgłem. Umożliwia zabawę w dwóch trybach: jako lokomotywa na baterię oraz pchana ręcznie.
Wagon z platformą, który wiezie cztery drewniane belki. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Wieżyczka z magnetycznym dzwonkiem, wydającym naturalny dźwięk podczas przejeżdżania obok niej pociągu.
Duży wagon do przewozu drewnianych belek, ze skrętnymi osiami kół i ładunkami do dźwigów magnetycznych.
Kolorowy pociąg na baterię ze światłem i czujnikiem STOP-u. Porusza się do przodu i do tyłu a podczas jazdy obraca się betoniarka i lekko wychyla węglarka.
Zestaw obejmujący suwnicę oraz wagon z ładunkiem, zapewniający świetną zabawę w przeładunek towarów między różnymi środkami transportu.
Myjnia kolejowa, w której odświeżysz swój tabor. Obok budynku myjni znajduje się zbiornik, którego obracane pokrętło reguluje ciśnienie wody.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Czteroosiowa drewniana lokomotywa, replika szwajcarskiego elektrowozu z lat 1919-1922 o nazwie KROKODYL Ce 6/8 II SBB-CFF.
Średniej wielkości, estetycznie wykonana, drewniana stacja kolejowa w kształcie tunelu.
Czarny parowóz na baterię puszczający realną parę wodną, ze światłem i wagonem wiozącym wodę.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Bardzo długi wagon laweta z buldożerem. Buldożer jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy lub na placu budowy.