Producent zabawek z drewna
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Myjnia kolejowa, w której odświeżysz swój tabor. Obok budynku myjni znajduje się zbiornik, którego obracane pokrętło reguluje ciśnienie wody.
Bardzo długi wagon laweta z buldożerem. Buldożer jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy lub na placu budowy.
Komplet dwóch rozjazdów typu „V” na tory równoległe.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Sympatycznie wyglądająca, mała parowozownia, która pomieści dwie lokomotywy. Przydatny budynek, w którym Twoje lokomotywy mogą odpocząć po całym dniu pracy.
Tajemniczo wyglądający wjazd nasuwa pytanie, co kryje się po drugiej stronie tego ceglanego tunelu? Zbuduj trasę kolejową z wykorzystaniem tego tunelu i podaruj swoim podróżnym fajną przygodę!
Przejazd kolejowy z zaporami, dzięki któremu na pewno nie dojdzie do kolizji pociągu z pojazdem drogowym.
Długi dworzec kolejowy z dwustronnym peronem. Idealnie wpasowuje się pomiędzy dwa równoległe tory – tor główny i bocznicę (zobacz zdjęcia).
Drewniany pociąg z zaczepami magnetycznymi do zestawów kolejek drewnianych. Pociąg wiezie dwa auta, które można zdjąć i wykorzystać do zabawy z drewnianą ulicą.
Najdłuższy most wiszący z dwoma przęsłami, kompletem podpórek i z torami „S” – podjazdami.
Jeśli Twoja trasa kolejowa wiedzie przez skaliste góry, to kamienny tunel umożliwi Ci poprowadzenie torów właśnie w takim terenie. Ponadto wniesie estetyczny akcent na całej linii kolejowej, dzięki bardzo starannemu wykonaniu oraz swojej kolorystyce.
Gratka dla kolekcjonera: transkontynentalny pociąg towarowy kolei Canadian National CN z lokomotywą Diesla model EMD SD75I. Wierne odwzorowanie poszczególnych elementów pod względem kształtu i kolorystyki.
Rollercoaster - najwyższa konstrukcja do zabawy kolejkami drewnianymi, którą można się bawić nie posiadając innych torów kolejki drewnianej.
Port do przeładunku kontenerów. Makieta z dźwigiem magnetycznym, autem ze zdejmowanym ładunkiem oraz barką rzeczną.
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Duży parowóz o nazwie Mallard z napędem na baterię oraz dźwiękiem. Jeździ do przodu ciągnąc skład drewnianych wagoników z magnetycznymi zaczepami.
Drewniany pociąg z trzema wagonami, do zestawów kolejek drewnianych, adresowany głównie do dziewczynek. Pociąg przewiezie wszystko to, co mała księżniczka musi zabrać wybierając się w długą trasę.
Duży żółty dźwig z uchwytem magnetycznym, stojący nad torem kolejowym. Wysokie filary zapewniają, że zmieści się pod nim każdy pociąg.
Port do przeładunku węgla. Makieta z dźwigiem magnetycznym, wagonem ze zdejmowanym ładunkiem węgla oraz barką rzeczną.
Duży parowóz o nazwie Flying Scotsman z napędem na baterię oraz dźwiękiem. Jeździ do przodu ciągnąc skład drewnianych wagoników z magnetycznymi zaczepami.
Starannie wykonany wagon towarowy do przewozu samochodów. Auto znajdujące się na wagonie można wykorzystywać w zabawie drewnianymi ulicami.
Komplet dwóch rozjazdów na dwa tory – najbardziej popularnych i przydatnych w zestawach kolejki drewnianej.
Gratka dla kolekcjonera: piękna czerwona lokomotywa parowa Duchess of Hamilton o bardzo modernistycznym wyglądzie.
Wiejski młyn z obracanym wiatrakiem. Budynek może służyć również jako tunel na trasie kolejki drewnianej.
Skrzyżowanie torów kolejowych z mostem zwodzonym na średniowiecznym zamku. Most jest podnoszony za pomocą klikającego pokrętła.
Niesamowity wagon z prawdziwym dźwigiem do przeładowywania ładunków. Na dwóch pojazdach umieszczono żuraw z długim ramieniem, wyposażonym w magnetyczny uchwyt.
Najdłuższy wiadukt kolejowy z siedmioma łukami, pod którym przeprowadzisz kilka linii kolejowych oraz trasę dla aut lub barki rzecznej.
Zestaw 5 elementów pozwalających na budowę mostów a także trzypoziomowej trasy dla kolejki drewnianej.
Szeroki, jedyny w swoim rodzaju, tunel z dwoma torami kolejowymi.
Przejazd kolejowy z zaporami. Podstawowy i nieodzowny element każdej makiety kolejki drewnianej.
Skrzyżowanie prostopadłe duże w kształcie ośmiokąta. Przydatne do budowy bardziej skomplikowanych tras kolejki drewnianej.
Wielki podjazd, który biegnie po grzbiecie Brontozaura, wspinając się na trzeci poziom kolejki drewnianej. Element idealny do budowy wielopoziomowych tras kolejowych.