DOSTAWA

 

 

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

 

1.       F.H. VELIGO Waldemar Suwalski udostępnia swoim Klientom następujące sposoby doręczania przesyłek:

a/ odbiór osobisty – forma całkowicie bezpłatna, z odbiorem w siedzibie Sprzedającego (F.H. VELIGO Waldemar Suwalski, Rogalińska 8H/6, 80-809 Gdańsk) lub w ustalonym z Klientem innym Punkcie Odbioru – po wcześniejszym umówieniu się;

b/ przesyłki płatne z góry – których koszty przedstawia poniższa Tabela Opłat za Dostawę, a do których zaliczają się:

- listy polecone (usługi świadczone przez Pocztę Polską),

- paczki pocztowe (usługi świadczone przez Pocztę Polską),

- przesyłki kurierskie (usługi świadczone przez firmę kurierską DPD),

c/ przesyłki płatne przy odbiorze (za pobraniem) – których koszty przedstawia poniższa Tabela Opłat za Dostawę, a do których zaliczają się:

- przesyłki kurierskie pobraniowe (usługi świadczone przez firmę kurierską DPD)

2.       Koszty dostawy wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (jednak nie zawierają podatku VAT, gdyż Sprzedający nie jest płatnikiem podatku VAT).

3.       Koszty dostawy naliczane są w zależności od sumy wag zamówionych produktów. Informację o wadze produktu zamieszczamy na karcie każdego produktu.

4.       Koszty dostawy stanowią ostateczny i jedyny koszt za dostarczenie przesyłki, jaki zostanie doliczony do wartości zamówionych produktów. Koszty dostawy będą naliczone proporcjonalnie do wartości zamawianych produktów.

5.       Przy wartości zamawianych produktów równej co najmniej 300 zł, PRZYSŁUGUJE DARMOWA DOSTAWA przesyłką kurierską DPD (płatną z góry lub przy odbiorze).

6.       Każde zamówienie jest wysyłane jedną przesyłką, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta, przy czym nie wszystkie sposoby dostawy są dostępne dla wszystkich grup wagowych (sposób dostawy, dla którego nie podano kosztu w Tabeli Opłat za Dostawę, jest dla danej grupy wagowej niedostępny).

7.       Opłaty za dostawę przedstawia poniższa Tabela. Przy wartości zamawianych produktów

 

TABELA OPŁAT ZA DOSTAWĘ (w PLN)

 

 

 

TERMINY DOSTAWY

 

Poniżej zamieszczamy informację na temat terminów doręczeń przesyłek, deklarowanych przez poszczególnych operatorów:

a/ przesyłki ekonomiczne (Poczta Polska) – od 2 do 3 dni roboczych

b/ przesyłki priorytetowe (Poczta Polska) – od 1 do 2 dni roboczych

c/ przesyłkI kurierskie DPD – 1 dzień roboczy

 

 

MOŻLIWOŚĆ MONITOROWANIA PRZESYŁEK

 

1.       Wszystkie przesyłki, których operatorem jest Poczta Polska, można monitorować pod adresem internetowym:

 

http://emonitoring.poczta-polska.pl

 

po uprzednim uzyskaniu od Sprzedającego informacji o numerze przesyłki.

Dodatkowych informacji na temat przesyłki będzie można uzyskać pod numerami infolinii Poczty Po;skiej: 801-333-444 lub 43-842-06-00.

2.       Przesyłki, których operatorem jest firma kurierska DPD, można monitorować pod adresem internetowym:

 

https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

 

na podstawie informacji o numerze listu przewozowego, uzyskanej drogą e-mailową (na adres e-mail podany w zamówieniu) lub przez sms (na numer telefonu podany w zamówieniu) po przekazaniu przesyłki przez Sprzedającego firmie kurierskiej DPD.

Dodatkowych informacji na temat przesyłki będzie można uzyskać pod numerem infolinii firmy kurierskiej DPD: 22-577-55-10.

 

 

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących kwestii związanych z dostawą prosimy o kontakt z nami na adres e-mail: sklep@veligo.pl lub pod numerem telefonu 600-994-260.