Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Komplet dwóch rozjazdów typu „V” na tory równoległe.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Przejazd kolejowy z zaporami, dzięki któremu na pewno nie dojdzie do kolizji pociągu z pojazdem drogowym.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Rollercoaster - najwyższa konstrukcja do zabawy kolejkami drewnianymi, którą można się bawić nie posiadając innych torów kolejki drewnianej.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Komplet dwóch super podpórek do torów kolejki drewnianej. Podpórki można stawiać jedna na drugiej, tworząc filar o podwójnej wysokości.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Komplet dwóch rozjazdów na dwa tory – najbardziej popularnych i przydatnych w zestawach kolejki drewnianej.
Przejazd kolejowy z zaporami. Podstawowy i nieodzowny element każdej makiety kolejki drewnianej.
Skrzyżowanie prostopadłe duże w kształcie ośmiokąta. Przydatne do budowy bardziej skomplikowanych tras kolejki drewnianej.
Zestaw obejmujący 11 nietypowych drewnianych torów, głównie rozjazdów, do rozbudowy torowiska kolejki drewnianej.
Zestaw obejmujący 16 drewnianych torów dla bardziej zaawansowanych miłośników kolejki drewnianej – proste, zakręty i rozjazdy.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Para rozjazdów typu „h”. Umożliwi zbudowanie bocznicy kolejowej lub mijanki na trakcji jednotorowej.
Skrzyżowanie-rozjazd z łukami. Jest połączeniem dwóch rozjazdów typu „K”. Umożliwia zbudowanie toru w kształcie ósemki z wyjazdem na boki.
Rozjazd na 5 torów, tzw. wachlarz. Dzięki temu rozjazdowi zbudujesz prawdziwy węzeł kolejowy.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Para torów drewnianych o kształcie litery „S”, zwane wjazdami na most. Wraz z podporami służą do konstrukcji własnych mostów i wiaduktów kolejowych.
Skrzyżowanie prostopadłe - umożliwi przecięcie się dwóch linii kolejowych pod kątem prostym.
Komplet dwóch mini podjazdów, który umożliwi przeniesienie zabawy z torów na podłogę.
Tor wypukły – górka rozrządowa, która może urozmaicić zestaw kolejki drewnianej.
Obrotnica, to świetny element służący do zawracania lokomotyw lub mogący mieć charakter skrzyżowania torów.
Zestaw 8 podpórek o różnej wysokości, umożliwiający zbudowanie okrężnego podjazdu na wzniesienie (pełne koło).
Element mostu drewniany - tor prosty 22 cm, z barierkami. Wykorzystując 2 podpórki i podjazdy zbudujesz most i przeprawisz się pociągiem na drugą stronę.
Wielka obrotnica przemysłowa, mieszcząca lokomotywę z wagonem.
Zestaw 4 podpórek do budowania mostów, o przekroju prostokątnym oraz z kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem plus 2 tory końcowe.
Przejazd kolejowy ze szlabanami. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.