Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Przejazd kolejowy z zaporami. Podstawowy i nieodzowny element każdej makiety kolejki drewnianej.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Komplet dwóch rozjazdów na dwa tory – najbardziej popularnych i przydatnych w zestawach kolejki drewnianej.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Skrzyżowanie prostopadłe duże w kształcie ośmiokąta. Przydatne do budowy bardziej skomplikowanych tras kolejki drewnianej.
Przejazd kolejowy z zaporami, dzięki któremu na pewno nie dojdzie do kolizji pociągu z pojazdem drogowym.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Komplet dwóch rozjazdów typu „V” na tory równoległe.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Para torów drewnianych o kształcie litery „S”, zwane wjazdami na most. Wraz z podporami służą do konstrukcji własnych mostów i wiaduktów kolejowych.
Rollercoaster - najwyższa konstrukcja do zabawy kolejkami drewnianymi, którą można się bawić nie posiadając innych torów kolejki drewnianej.
Zestaw obejmujący 11 nietypowych drewnianych torów, głównie rozjazdów, do rozbudowy torowiska kolejki drewnianej.
Zestaw dwóch rozjazdów z mechaniczną zwrotnicą – bardzo przydatne dla lokomotyw z napędem elektrycznym.
Obrotnica, to świetny element służący do zawracania lokomotyw lub mogący mieć charakter skrzyżowania torów.
Wielka obrotnica przemysłowa, mieszcząca lokomotywę z wagonem.
Zestaw 4 podpórek do budowania mostów, o przekroju prostokątnym oraz z kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem plus 2 tory końcowe.
Przejazd kolejowy ze szlabanami. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Duża, siedmiopunktowa obrotnica przemysłowa z figurką obracana mechanicznie za pomocą pokrętła.
MAXI zestaw drewnianych torów, ulic i akcesoriów, zawierający dwie lokomotywy na baterię – łącznie 176 elementów.
Zestaw obejmujący 16 drewnianych torów dla bardziej zaawansowanych miłośników kolejki drewnianej – proste, zakręty i rozjazdy.
Komplet dwóch super podpórek do torów kolejki drewnianej. Podpórki można stawiać jedna na drugiej, tworząc filar o podwójnej wysokości.