Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną za pomocą cięgna, umiejscowionego na krawędzi toru.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Mocna czerwona lokomotywa na baterię, którą widać i słychać! Podczas jazdy świeci światłem i wydaje cztery rodzaje dźwięków.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Para rozjazdów typu „h”. Umożliwi zbudowanie bocznicy kolejowej lub mijanki na trakcji jednotorowej.
Piękna czarna lokomotywa na baterię, którą widać i słychać! Podczas jazdy świeci światłem i wydaje cztery rodzaje dźwięków.
Naturalnie wyglądający wagon cysterna. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Sympatycznie wyglądająca, mała parowozownia, która pomieści dwie lokomotywy. Przydatny budynek, w którym Twoje lokomotywy mogą odpocząć po całym dniu pracy.
Przejazd kolejowy ze szlabanami opuszczanymi automatycznie za pomocą magnetycznego mechanizmu.
Wieżyczka z magnetycznym dzwonkiem, wydającym naturalny dźwięk podczas przejeżdżania obok niej pociągu.
Długi pociąg expressowy w kolorze biało-granatowym, który w daleką podróż zabierze wszystkich Twoich pasażerów.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Jeśli chcesz urozmaicić trasę Twojej kolejki drewnianej i uczynić ją dwupoziomową, albo chcesz zbudować coś ciekawszego niż zwykłe skrzyżowanie torów, ten most może być jedną z propozycji dla Ciebie. Zwodzone przęsło umożliwi Ci przejeżdżanie pod mostem pociągów o ładunkach większych niż standardowe.
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Jeśli Twoja trasa kolejowa wiedzie przez skaliste góry, to kamienny tunel umożliwi Ci poprowadzenie torów właśnie w takim terenie. Ponadto wniesie estetyczny akcent na całej linii kolejowej, dzięki bardzo starannemu wykonaniu oraz swojej kolorystyce.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Semafor magnetyczny do zestawów kolejek drewnianych, dzięki któremu unikniesz kolizji pociągów. Dodatek, który sprawi, że Twoja makieta będzie wyglądała bardziej realnie.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Komplet dwóch rozjazdów na dwa tory – najbardziej popularnych i przydatnych w zestawach kolejki drewnianej.
Mała zgrabna cysterna do przewozu mleka. Wagon szczególnie przydatny w zestawie kolejki drewnianej biegnącej przez obszary wiejskie.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Pociąg ekspresowy na baterię, sterowany za pomocą pilota, do zestawów kolejek drewnianych. Jeździ do przodu i do tyłu, świeci i wydaje dźwięki.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Centralna stacja kolejowa na dwa tory. Nieodzowna na szlaku kolejki pasażerskiej.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Rollercoaster - najwyższa konstrukcja do zabawy kolejkami drewnianymi, którą można się bawić nie posiadając innych torów kolejki drewnianej.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.