Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Para torów drewnianych o kształcie litery „S”, zwane wjazdami na most. Wraz z podporami służą do konstrukcji własnych mostów i wiaduktów kolejowych.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Przejazd kolejowy z zaporami, dzięki któremu na pewno nie dojdzie do kolizji pociągu z pojazdem drogowym.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (4 kierunki), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Komplet dwóch rozjazdów typu „V” na tory równoległe.
Rollercoaster - najwyższa konstrukcja do zabawy kolejkami drewnianymi, którą można się bawić nie posiadając innych torów kolejki drewnianej.
Drewniany tor prosty krótki do zestawów kolejki drewnianej.
Komplet dwóch rozjazdów na dwa tory – najbardziej popularnych i przydatnych w zestawach kolejki drewnianej.
Rozjazd typu „T” daje kolejkom drewnianym większe możliwości. Zastępuje dwa rozjazdy boczne i rozjazd rozwidlenie.
Zestaw ośmiu torów mini (złączek) niezbędnych każdemu budowniczemu torów kolejki drewnianej.
Skrzyżowanie prostopadłe duże w kształcie ośmiokąta. Przydatne do budowy bardziej skomplikowanych tras kolejki drewnianej.
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Para rozjazdów bocznych z mechaniczną zwrotnicą, z przekładką poruszaną ręcznie.
Zestaw obejmujący 11 nietypowych drewnianych torów, głównie rozjazdów, do rozbudowy torowiska kolejki drewnianej.
Zestaw dwóch rozjazdów z mechaniczną zwrotnicą – bardzo przydatne dla lokomotyw z napędem elektrycznym.
Obrotnica, to świetny element służący do zawracania lokomotyw lub mogący mieć charakter skrzyżowania torów.
Wielka obrotnica przemysłowa, mieszcząca lokomotywę z wagonem.
Zestaw 4 podpórek do budowania mostów, o przekroju prostokątnym oraz z kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem plus 2 tory końcowe.
Przejazd kolejowy ze szlabanami. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.
Przejazd kolejowy z zaporami. Podstawowy i nieodzowny element każdej makiety kolejki drewnianej.
Para szlabanów, z których utworzysz przejazd kolejowy w dowolnym miejscu Twojej drewnianej kolejki.
Duża, siedmiopunktowa obrotnica przemysłowa z figurką obracana mechanicznie za pomocą pokrętła.
MAXI zestaw drewnianych torów, ulic i akcesoriów, zawierający dwie lokomotywy na baterię – łącznie 176 elementów.
Zestaw obejmujący 16 drewnianych torów dla bardziej zaawansowanych miłośników kolejki drewnianej – proste, zakręty i rozjazdy.
Komplet dwóch super podpórek do torów kolejki drewnianej. Podpórki można stawiać jedna na drugiej, tworząc filar o podwójnej wysokości.