Podkategorie
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Imponujący wagon z węglem z wyjmowanym ładunkiem. Po wyjęciu ładunku wagon można wykorzystać jako skrzynię do przewozu innych ładunków.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Duża lokomotywa parowa o opływowym kształcie do pociągów ekspresowych. W komplecie mały wagon na zapas węgla.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Tajemniczo wyglądający wjazd nasuwa pytanie, co kryje się po drugiej stronie tego ceglanego tunelu? Zbuduj trasę kolejową z wykorzystaniem tego tunelu i podaruj swoim podróżnym fajną przygodę!
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Jeśli Twoja trasa kolejowa wiedzie przez skaliste góry, to kamienny tunel umożliwi Ci poprowadzenie torów właśnie w takim terenie. Ponadto wniesie estetyczny akcent na całej linii kolejowej, dzięki bardzo starannemu wykonaniu oraz swojej kolorystyce.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Skrzyżowanie torów kolejowych z mostem zwodzonym na średniowiecznym zamku. Most jest podnoszony za pomocą klikającego pokrętła.
Długi pociąg expressowy w kolorze biało-granatowym, który w daleką podróż zabierze wszystkich Twoich pasażerów.
Zestaw 4 lamp, które urozmaicą Twoją makietę drewnianej kolejki lub drewnianej ulicy.
Prosta lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Niewielka stacja paliw z dwoma dystrybutorami do tankowania lokomotyw spalinowych Diesla.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze czarnym. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Średniej wielkości parowozownia dla dwóch lokomotyw z bardzo ciekawym rozwiązaniem… Przeszklony dach, otwory na bocznych ściankach oraz specjalne dźwignie w dachu pomagają zajrzeć do środka oraz wyjechać lokomotywom na zewnątrz.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Masywny i bardzo stabilny most linowy nad rzeką. Koła pociągu przejeżdżającego przez ten most wydają odgłos klikania.
Port do przeładunku węgla. Makieta z dźwigiem magnetycznym, wagonem ze zdejmowanym ładunkiem węgla oraz barką rzeczną.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Duża czarna lokomotywa parowa o nazwie „Epoka”. Starannie wykonana, z dbałością o wszystkie szczegóły.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Czerwona lokomotywa parowa na trzech osiach. Posiada jeden zaczep magnetyczny (z tyłu).
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Naturalnie wyglądający pociąg towarowy z lokomotywą Diesla. W składzie znajdują się trzy wagony, w tym dwa z wyjmowanym ładunkiem. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Starannie wykonany wagon towarowy do przewozu samochodów. Auto znajdujące się na wagonie można wykorzystywać w zabawie drewnianymi ulicami.
Niesamowity wagon z prawdziwym dźwigiem do przeładowywania ładunków. Na dwóch pojazdach umieszczono żuraw z długim ramieniem, wyposażonym w magnetyczny uchwyt.