Podkategorie
Długi tor do zestawów kolejki drewnianej, przydatny zwłaszcza w budowaniu długich tras dla drewnianych pociągów.
Tor prosty o średniej długości (14,5 cm) do zestawów kolejki drewnianej.
Zakręt równoważny 1/8 obwodu koła – łuk długi łagodny. Najbardziej podstawowy tor drewniany w zestawach kolejki drewnianej.
Jeden z podstawowych elementów torowiska kolejki drewnianej. Przydatny do budowania ostrych zakrętów na małych powierzchniach.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Para bloków oporowych, dzięki którym zakończysz tor na bocznicy kolejowej lub na stacji i zabezpieczysz pociąg przed wykolejeniem się.
Solidna i stabilna podpora o przekroju trapezu, szerokiej podstawie i kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Rozjazd łukowy (podwójny) umożliwi zbudowanie toru kolejowego w kształcie ósemki. Jest on równoważny dwom, rozjazdom rozwidlenie.
Bardzo przydatny element drewnianych torów, pozwalający na zmianę kierunku jazdy lokomotywy (8 kierunków), w szczególności jej obrócenie na kierunek powrotny.
Imponujący wagon z węglem z wyjmowanym ładunkiem. Po wyjęciu ładunku wagon można wykorzystać jako skrzynię do przewozu innych ładunków.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Duża lokomotywa parowa o opływowym kształcie do pociągów ekspresowych. W komplecie mały wagon na zapas węgla.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Bardzo długi wagon laweta z traktorem. Traktor jest pojazdem jeżdżącym, można go zdjąć i bawić się nim na drewnianej ulicy.
Drewniany tor, z którego stworzysz niestandardowy kształt. Dzięki niemu niemożliwe dotąd połączenia torów kolejowych stają się możliwe.
Komplet dwóch torów „S” (wjazdów na most) wraz z dwiema solidnymi i stabilnymi podporami o przekroju trapezu, szerokiej podstawie, kołnierzami zabezpieczającymi tor przed osuwaniem.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Tajemniczo wyglądający wjazd nasuwa pytanie, co kryje się po drugiej stronie tego ceglanego tunelu? Zbuduj trasę kolejową z wykorzystaniem tego tunelu i podaruj swoim podróżnym fajną przygodę!
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Rozjazd 2-punktowy (rozjazd rozwidlenie, rozjazd "Y") to tor przydatny do budowy linii kolejowej biegnącej w różnych kierunkach a także do torów w kształcie ósemki.
Przejazd kolejowy bez zapór na łuku toru kolejowego. Jedyny tego typu, urozmaici krzyżowanie trasy kolejki drewnianej z drewnianą ulicą BigJigs.
Jeśli Twoja trasa kolejowa wiedzie przez skaliste góry, to kamienny tunel umożliwi Ci poprowadzenie torów właśnie w takim terenie. Ponadto wniesie estetyczny akcent na całej linii kolejowej, dzięki bardzo starannemu wykonaniu oraz swojej kolorystyce.
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Gratka dla kolekcjonera: piękna czarna lokomotywa parowa Black 5. Ta drewniana replika parowozu z 1937 roku przeniesie Twoją kolejkę drewnianą w głąb historii i uczyni ją bardziej realną.
Zestaw 4 lamp, które urozmaicą Twoją makietę drewnianej kolejki lub drewnianej ulicy.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Skrzyżowanie torów kolejowych z mostem zwodzonym na średniowiecznym zamku. Most jest podnoszony za pomocą klikającego pokrętła.
Długi pociąg expressowy w kolorze biało-granatowym, który w daleką podróż zabierze wszystkich Twoich pasażerów.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Prosta lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Niewielka stacja paliw z dwoma dystrybutorami do tankowania lokomotyw spalinowych Diesla.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze czarnym. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Średniej wielkości parowozownia dla dwóch lokomotyw z bardzo ciekawym rozwiązaniem… Przeszklony dach, otwory na bocznych ściankach oraz specjalne dźwignie w dachu pomagają zajrzeć do środka oraz wyjechać lokomotywom na zewnątrz.
Masywny i bardzo stabilny most linowy nad rzeką. Koła pociągu przejeżdżającego przez ten most wydają odgłos klikania.
Port do przeładunku węgla. Makieta z dźwigiem magnetycznym, wagonem ze zdejmowanym ładunkiem węgla oraz barką rzeczną.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Duża czarna lokomotywa parowa o nazwie „Epoka”. Starannie wykonana, z dbałością o wszystkie szczegóły.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Komplet dwóch rozjazdów 3-punktowych. To tory przydatne do budowy dwustronnej bocznicy, mijanki, rozbudowanych stacji kolejowych oraz węzłów kolejowych.
Para torów drewnianych o kształcie litery „S”, zwane wjazdami na most. Wraz z podporami służą do konstrukcji własnych mostów i wiaduktów kolejowych.
Ekonomiczne opakowanie zawierające zestaw 25 elementów torów do kolejki drewnianej, zawierający podstawowe tory oraz rozjazdy.
Przejazd kolejowy z zaporami, dzięki któremu na pewno nie dojdzie do kolizji pociągu z pojazdem drogowym.
Czerwona lokomotywa parowa na trzech osiach. Posiada jeden zaczep magnetyczny (z tyłu).
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.