Veligo - Drewniane kolejki

 REGULAMIN "LISTY ŻYCZEŃ"

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

II. ZASADY FUNKCJONOWANIA „Listy życzeń”

III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

IV. ZASTRZEŻENIA

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

 

SŁOWNICZEK:

 

Sklep – podmiot prowadzący serwis internetowy veligo.pl, działający pod adresem http://www.veligo.pl (w skrócie „veligo.pl”), na którego stronach i podstronach oferowane są towary do sprzedaży;

 

Serwis Sklepu – strony i podstrony serwisu internetowego veligo.pl wraz z wszystkimi ich funkcjonalnościami;

 

Zakupy w Sklepie – zakupy dokonywane za pośrednictwem serwisu Sklepu;

 

Klient – osoba fizyczna lub osoba prawna, dokonująca zakupów w Sklepie;

 

Konto Klienta – baza zawierająca dane Klienta, służąca do realizacji składanych zamówień, zawierająca historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności serwisu Sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień.

 

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz korzystania przez Klientów Sklepu z usługi „Lista życzeń", zwanej dalej Listą życzeń.

2. Lista życzeń umożliwia Klientom Sklepu tworzenie listy produktów, które chcieliby otrzymać w prezencie od swoich znajomych, przyjaciół, rodziny. Lista życzeń może obejmować tylko produkty, znajdujące się w ofercie handlowej Sklepu, widoczne na stronach serwisu Sklepu.

 

 

II. ZASADY FUNKCJONOWANIA „Listy życzeń”

 

3. Sklep udostępnia bezpłatnie Klientom Sklepu na stronach swojego serwisu funkcjonalność,

która każdemu Klientowi pozwala na:

- stworzenie Listy życzeń,

- zarządzanie przez właściciela Listą życzeń,

- zapraszanie przez właściciela Listy życzeń maksymalnie 10 (dziesięciu) Gości do: oglądania Listy życzeń, dokonywania wyboru i zakupu znajdujących się na niej prezentów, poprzez udostępnienie właścicielowi Listy życzeń szablonu do wysyłania zaproszeń e- mailem,

- tworzenie książki adresowej z adresami e-mail swoich znajomych, do których wysyłane są zaproszenia na Listę życzeń.

4. Właścicielem Listy życzeń może być tylko osoba posiadająca konto Klienta w Sklepie. Gościem Listy życzeń może być każda osoba zaproszona przez właściciela, która posiada lub założy konto Klienta w Sklepie.

5. Lista życzeń będzie udostępniana tylko zaproszonym przez właściciela Gościom, którzy zaakceptowali zaproszenie:

- zaproszony przez właściciela Gość Listy życzeń może w każdej chwili zrezygnować z udziału w niej,

- właściciel Listy życzeń może w każdej chwili usunąć wcześniej zaproszonego do niej Gościa.

6. Wszelkich modyfikacji Listy życzeń, np.: dodawanie lub usuwanie produktów, dodawanie komentarzy przy poszczególnych produktach, może dokonywać tylko i wyłącznie właściciel Listy życzeń.

7. Osoba, która otrzymała zaproszenie od właściciela Listy życzeń, po wyrażeniu zgody, może na bieżąco otrzymywać drogą mailową informacje o zmianach zachodzących na Liście życzeń. Zgoda na otrzymywanie informacji drogą mailową może być wycofana w każdej chwili.

 

 

III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

8. Właściciel Listy życzeń ponosi odpowiedzialność za treść korespondencji wysyłanej do swoich Gości przy wykorzystaniu szablonu zaproszenia, udostępnionego przez Sklep.

9. Sklep, bez uzyskania zgody, nie będzie wykorzystywał dla celów marketingowych adresów mailowych znajdujących się w książce adresowej stworzonej przez właściciela Listy życzeń.

 

 

IV. ZASTRZEŻENIA

 

10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmieniania, rozszerzania, ograniczania zakresu dostępu do usługi Lista życzeń w każdym czasie. O każdorazowej zmianie zakresu usługi Sklep będzie informował na stronach serwisu Sklepu.

 

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

11. Wszelkie reklamacje lub skargi dotyczące działania Listy życzeń powinny być składane w formie pisemnej, listem poleconym na adres:

F.H. VELIGO Waldemar Suwalski

ul. Rogalińska 8 H / 6

80-809 Gdańsk,

z dopiskiem "Lista życzeń" lub za pośrednictwem formularza kontaktowego w zakładce „Kontakt” serwisu Sklepu. Reklamacje lub skargi powinny być złożone w terminie 7 (siedmiu) dni od daty wystąpienia przyczyny reklamacji lub skargi, O zachowaniu powyższych terminów decyduje data stempla pocztowego/potwierdzenia odbioru reklamacji lub skargi przez Sklep. Reklamacje lub skargi powinny zawierać imię, nazwisko, dokładny adres nadawcy, jak również uzasadnienie reklamacji lub skargi. Reklamacje i skargi rozpatrywane będą przez Sklep w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. O sposobie załatwienia reklamacji lub skargi nadawca zostanie powiadomiony drogą elektroniczną.

12. Niniejszy Regulamin, zmiany do niniejszego Regulaminu, jak również informacja o zawieszeniu lub zakończeniu usługi Lista życzeń będą dostępne w ogłoszeniach umieszczanych przez Sklep na Ronachch serwisu Sklepu.


Copyrights © Veligo   |   Created by Ka-Design.pl