Veligo - Drewniane kolejki

 

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK

 

Firma Handlowa VELIGO Waldemar Suwalski („Firma”), poza działaniami zmierzającymi do zapewnienia wysokiej jakości produktów i obsługi, postawiła sobie za główny cel dążenie do uczciwości i rzetelności w działalności gospodarczej oraz do przestrzegania norm etycznych i zawodowych. Z jednej strony wynika to z naszego głębokiego przekonania o jedynej słuszności takiego traktowania naszych Klientów i otoczenia, a z drugiej strony – ze świadomości, że w warunkach dużej konkurencji jest to warunek konieczny do budowania i osiągnięcia długofalowej stabilności Firmy.

Jednym z fundamentów naszego działania, a jednocześnie wyrazem odpowiedzialnego podejścia do kierowania Firmą, ma być również bezwarunkowe uznanie wszelkich zobowiązań wobec wszystkich zainteresowanych naszą działalnością (Klientów, kontrahentów, urzędów i instytucji).

 

Reputacja i zaufanie do naszej Firmy jest dla nas jedną z największych jej wartości i w znacznej mierze stanowi dla nas źródło osiągnięcia sukcesu.

 

Mając na uwadze wielkość oraz zakres działania naszej Firmy, sprecyzowaliśmy kilka zasad, którymi chcemy się kierować. Przyjęcie tych zasad oznacza dla nas uznanie wspomnianych wyżej wartości i stanowi zobowiązanie do regularnego monitorowania przestrzegania przyjętych norm.

 

I. STOSUNKI Z KLIENTAMI

 

1. Firma będzie oferować produkty i usługi wartościowe, dobrej jakości, solidnie wykonane i bezpieczne w użytkowaniu, w szczególności:

- nie będzie świadomie podawać niepełnych informacji,

- nie będzie podawać wprowadzających w błąd opisów dotyczących oferowanych 

produktów,

- nie będzie świadomie ukrywać szkodliwego działania produktów.

2. Dążąc do osiągnięcia pełnej satysfakcji Klientów, Firma będzie zapewniać wysoki standard obsługi sprzedażowej i posprzedażowej.

3. Dążąc do zapewnienia Klientom poczucia bezpieczeństwa, Firma będzie udostępniać na swoich stronach internetowych oraz w korespondencji z Klientami wszelkich potrzebnych informacji, a w szczególności informować o ich prawach.

4. W przedsięwzięciach reklamowych i innych formach przekazu Firma będzie unikać podawania nieprawdziwych, przesadzonych lub niepełnych informacji.

5. Firma będzie unikać praktyk, zmierzających do zwiększenia sprzedaży przez jakiekolwiek przedsięwzięcia marketingowe niezgodne z prawem.

6. Firma będzie utrzymywać w tajemnicy zastrzeżone informacje uzyskane od Klientów.

 

II. STOSUNKI Z KONTRAHENTAMI I OTOCZENIEM

 

1. Firma będzie dążyła, aby stosunki pomiędzy Firmą i kontrahentami były oparte na wzajemnym zaufaniu.

2. Zapłata za wykonaną usługę lub dostarczony towar będzie uiszczona w terminie i zgodnie z zawartą umową. W taki sam sposób będą traktowane zobowiązania wobec ZUS i Skarbu Państwa.

3. Informacje dotyczące stosunków pomiędzy Firmą a kontrahentami będą traktowane jako poufne.

4. Firma zobowiązuje się do przestrzegania prawa krajów, w których posiada kontakty handlowe.

 

III. RELACJE Z KONKURENCJĄ

 

1. Firma będzie uczciwie współzawodniczyć z konkurentami i nie będzie podważać ich reputacji.

2. W kontaktach z konkurencją pracownicy będą unikać sytuacji umożliwiających przekazanie poufnych informacji dotyczących Firmy.

3. Firma nie będzie próbowała pozyskać informacji dotyczących konkurencji środkami nielegalnymi. Zaliczyć do nich można szpiegostwo przemysłowe, zatrudnianie pracowników konkurencji w celu otrzymania od nich tajnych informacji, nakłanianie personelu konkurencji lub jej klientów do ujawniania posiadanych przez nich informacji oraz inne środki wyżej nie wymienione.

 


Copyrights © Veligo   |   Created by Ka-Design.pl