Veligo - Drewniane kolejki

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE – PUNKTY LOJALNOŚCIOWE.

II. WYMIANA PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH NA BONY RABATOWE.

III. ZASADY UDOSTĘPNIANIA I KORZYSTANIA Z BONU.

IV. ROZLICZENIA, REKLAMACJE I ZWROTY TOWARÓW.

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

PODSUMOWANIE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO.

 

 

SŁOWNICZEK:

 

Sklep – podmiot prowadzący serwis internetowy veligo.pl, działający pod adresem http://www.veligo.pl (w skrócie „veligo.pl”), na którego stronach i podstronach oferowane są towary do sprzedaży;

 

Serwis Sklepu – strony i podstrony serwisu internetowego veligo.pl wraz z wszystkimi ich funkcjonalnościami;

 

Zakupy w Sklepie – zakupy dokonywane za pośrednictwem serwisu Sklepu;

 

Klient - osoba fizyczna lub osoba prawna, dokonująca zakupów w Sklepie;

 

Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta, służąca do realizacji składanych zamówień, zawierająca historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności serwisu Sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień.

 

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE – PUNKTY LOJALNOŚCIOWE.

 

1. Sklep udostępnia swoim Klientom, posiadającym konto Klienta w serwisie Sklepu, funkcjonalność, polegającą na przyznawaniu punktów lojalnościowych za zakupy towarów dokonywane w Sklepie i późniejszą ich wymianę na bony rabatowe oraz zobowiązuje się do honorowania zniżek wynikających z tych bonów przy dokonywaniu płatności za kolejne zamówienia realizowane w Sklepie.

2. Programem, o którym mowa w pkt.1, objęte są wszystkie towary będące w ofercie Sklepu, z zastrzeżeniem zapisu pkt.3 poniżej.

3. Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za:

a/ zakup towarów objętych promocją/wyprzedażą,

b/ za wybór i opłacenie kosztów dostawy.

4. Punkty lojalnościowe przyznawane są w taki sposób, że za każde pełne 10 (dziesięć) złotych wartości kupowanego towaru przysługuje jeden punkt lojalnościowy, który następnie może być wymieniony na bon rabatowy o wartości 0,20 złotego.

5. Punkty lojalnościowe przyznawane są automatycznie w chwili ukończenia ostatniego etapu składania zamówienia i przekazania go do realizacji przez Sklep, natomiast zostają postawione do dyspozycji Klienta w chwili zaakceptowania przez Sklep płatności za to zamówienie, to znaczy w chwili, gdy zamówienie otrzymuje status „Płatność zaakceptowana”.

6. O wymianie punktów lojalnościowych na bon rabatowy każdorazowo decyduje Klient, jednak z zastrzeżeniem, że w momencie powzięcia decyzji o wymianie punktów lojalnościowych na bon rabatowy, wymianie podlegają wszystkie dostępne punkty, to znaczy takie, które mają status „Dostępne”, niezależnie od ilości zamówień, z których te punkty są dostępne.

7. Punkty lojalnościowe nie ulegają przedawnieniu i mogą być przez Klienta wymienione na bon rabatowy w każdej chwili.

8. Punkty lojalnościowe tracą ważność w sytuacji, gdy:

a/ zostały wykorzystane, to znaczy zamienione na bon rabatowy,

b/ zamówienie, z których powstały punkty lojalnościowe, zostało częściowo lub w całości anulowane,

c/ został dokonany zwrot towarów z części lub całości zamówienia, z którego powstały punkty lojalnościowe.

9.  W sytuacjach opisanych w punktach 8.b i 8.c powyżej, do określenia ilości punktów lojalnościowych, które tracą ważność, ma zastosowanie zapis pkt.4 powyżej. 

10. Punkty lojalnościowe z utraconą ważnością otrzymują status „Anulowane”. Utracona ważność punktów lojalnościowych nie może zostać im przywrócona.

11. Punkty lojalnościowe z utraconą ważnością (anulowane) zapisywane są na koncie Klienta ze znakiem minus.

12. Jeżeli w sytuacji opisanej w pkt.8.c powyżej, zwracany jest towar z zamówienia, do którego opłacenia użyto bonu rabatowego uzyskanego z wymiany punktów lojalnościowych, na koncie Klienta pojawią się anulowane punkty lojalnościowe w ilości wynikającej z zapisu pkt.4 powyżej.

13. W szczególnych sytuacjach, punkty lojalnościowe z utraconą ważnością (zapisane ze znakiem minus) mogą pomniejszać ogólną ilość punktów lojalnościowych, dostępnych z przyszłych zamówień Klienta.

14. Punkty lojalnościowe nie podlegają wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie mogą zostać zwrócone do Sklepu.

 

 

II. WYMIANA PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH NA BONY RABATOWE.

 

1. Punkty lojalnościowe mogą być wymienione na bon rabatowy na zasadach opisanych powyżej. Wymiana punktów lojalnościowych na bon rabatowy następuje natychmiast, to znaczy w chwili wydania takiej dyspozycji przez Klienta.

2. Bon rabatowy powstały z wymiany punktów lojalnościowych jest dostępny (możliwy do użycia) po upływie 10 (dziesięciu) dni od daty złożenia zamówienia, z którego powstały te punkty lojalnościowe. Jeżeli nastąpi wymiana na bon rabatowy punktów lojalnościowych, powstałych w wyniku złożenia kilku kolejnych zamówień, to do określenia daty początku ważności bonu rabatowego, powstałego z wymiany tych punktów lojalnościowych, bierze się pod uwagę datę ostatniego zamówienia.

3. Bon rabatowy może być wykorzystany wyłącznie do nabywania towarów za pośrednictwem serwisu Sklepu, zamieszczonych we wszystkich kategoriach towarowych.

4. Bon rabatowy sumuje się z bonami udostępnianymi w innych programach promocyjnych oraz z przecenami.

5. Sklep nie stawia dodatkowych ograniczeń dla wykorzystania bonu rabatowego, w szczególności nie określa minimalnej wartości zamówienia, koniecznej dla użycia bonu.

6. Bon rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie może zostać zwrócony do Sklepu.

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie bonu rabatowego osobom nieupoważnionym.

8. Bon rabatowy jest ważny i aktywny przez okres 1 (jednego) roku od daty jego udostępnienia przez Sklep, zgodnie z zapisem pkt.2 powyżej.

 

 

III. ZASADY UDOSTĘPNIANIA I KORZYSTANIA Z BONU.

 

1. Udostępnienie bonu rabatowego następuje w formie zapisu specjalnego kodu (ciągu znaków) na koncie Klienta w sekcji „Moje konto” – „Moje bony rabatowe” z opisem „Nagroda lojalnościowa”.

2. W celu skorzystania z bonu rabatowego, należy wpisać kod, o którym mowa w pkt.1, w Podsumowaniu koszyka zakupów, w oknie „Kod:” sekcji „Bony rabatowe” i zatwierdzić przyciskiem „Dodaj”.

3. Bon rabatowy jest niepodzielny i może być wykorzystany tylko jeden raz. Użycie bonu oznacza wygaśnięcie jego ważności.

4. Sklep ma prawo odmówić realizacji zakupu przy użyciu bonu rabatowego w przypadku upływu jego terminu ważności.

5. Bon rabatowy aktywowany na koncie Klienta wygasa wraz z upływem dnia jego ważności.

 

 

IV. ROZLICZENIA, REKLAMACJE I ZWROTY TOWARÓW.

 

1. Klient, posiadający konto Klienta w serwisie Sklepu, może w każdej chwili, i jest do tego zachęcany, sprawdzić stan swoich:

a/ punktów lojalnościowych – w sekcji „Moje konto” – „Moje punkty lojalnościowe”,

b/ bonów rabatowych – w sekcji „Moje konto” – „Moje bony rabatowe” ,

na stronach serwisu Sklepu.

2. Wszelkie reklamacje związane z zakupami w Sklepie przy użyciu bonu rabatowego będą rozpatrywane przez Sklep zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w Rozdziale V Regulaminu Sklepu.

3. Klient może skorzystać z prawa zwrotu towarów zakupionych przy użyciu bonu rabatowego zgodnie z procedurą opisaną w Rozdziale VI Regulaminu Sklepu. Zwrot towaru opłaconego przy użyciu bonu rabatowego, uzyskanego z wymiany punktów lojalnościowych, skutkuje zapisaniem na koncie Klienta anulowanych punktów lojalnościowych, o czym mowa w zapisach punktów od 8 do 13 Rozdziału I „Postanowienia ogólne – Punkty lojalnościowe” niniejszego Regulaminu.

 

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

 

1. Klient wraz z udostępnieniem bonu rabatowego oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.

2. Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniona na stronach serwisu Sklepu pod adresem http://www.veligo.pl.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty ich wprowadzenia przez Sklep, po udostępnieniu zmienionego Regulaminu na stronach serwisu Sklepu i dotyczą odpowiednio punktów lojalnościowych i bonów rabatowych udostępnionych Klientom po wejściu zmian w życie.

 

 

PODSUMOWANIE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO.

 

1/ Kod: losowo generowany przez system

2/ Nazwa: Nagroda lojalnościowa.

3/ Typ bonu: kwotowy – niepodzielny na części

4/ Zniżka: 10 zł wydatku = 1 pkt;1 pkt. = bon o wartości 0,20 zł

5/ Kategorie produktów: wszystkie

6/ Koszty dostawy: nie dotyczy

7/ Minimalna kwota zamówienia: brak

8/ Sumuje się z innymi bonami: tak

9/ Sumuje się z przecenami: tak

10/ Data ważności od: po upływie 10 dni od daty zamówienia, z którego pochodzą punkty lojalnościowe

11/ Data ważności do: 1 rok

12/ Wyświetla się w podsumowaniu koszyka zakupów: nie

13/ Przyznawany: tylko Klienci zarejestrowani

 

Przed dokonywaniem zakupów sprawdź swoje:

- punkty lojalnościowe w sekcji „Moje konto” – „Moje punkty lojalnościowe”

- bony rabatowe w sekcji „Moje konto” – „Moje bony rabatowe”.

 

UWAGI

 

Każdy bon rabatowy jest niepodzielny. Użycie bonu (bonów) do opłacenia zamówienia spowoduje wykorzystanie jego pełnej wartości, niezależnie od wartości zamówienia.

Tym samym należy zadbać, aby wartość zamówienia była co najmniej równa wartości bonów, użytych do jego opłacenia.

 

Zobacz także: >>Tematy pomocy<<.


Copyrights © Veligo   |   Created by Ka-Design.pl