Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Duża niebieska lokomotywa z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Starannie wykonana, ciężka i szybka lokomotywa na baterię ze świecącym światełkiem.
Naturalnie wyglądający wagon osobowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Naturalnie wyglądający nowoczesny wagon osobowy w kolorze białtm. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Naturalnie wyglądający wagon towarowy kryty. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Myjnia kolejowa to miejsce, gdzie odświeżysz i wyczyścisz cały tabor swojej drewnianej kolejki. Szlaban przy wjeździe strzeże, aby w myjni nie było zbyt dużego tłoku.
Wagon z platformą, który wiezie betonowe tuleje na plac budowy. Po zdjęciu ładunku platforma jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Długi pociąg expressowy w kolorze biało-granatowym, który w daleką podróż zabierze wszystkich Twoich pasażerów.
Zestaw 4 lamp, które urozmaicą Twoją makietę drewnianej kolejki lub drewnianej ulicy.
Prosta lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Duża nowoczesna lokomotywa, która pociągnie skład osobowego pociągu pośpiesznego lub ekspresowego.
Niewielka stacja paliw z dwoma dystrybutorami do tankowania lokomotyw spalinowych Diesla.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg przejeżdzą przez przejazd kolejowy.
Dźwig magnetyczny umieszczony na wagonie kolejowym, za pomocą którego przeładujesz ładunki praktycznie w każdych warunkach. Dźwig jest obracany i posiada regulowane ramię.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze czarnym. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Średniej wielkości parowozownia dla dwóch lokomotyw z bardzo ciekawym rozwiązaniem… Przeszklony dach, otwory na bocznych ściankach oraz specjalne dźwignie w dachu pomagają zajrzeć do środka oraz wyjechać lokomotywom na zewnątrz.
Podczas przejazdu przez górski tunel może Cię spotkać wielka niespodzianka – chociażby wodospad, lejący się na Twój pociąg po drugiej stronie tunelu.
Naturalnie wyglądający wagon z wyjmowanym ładunkiem węgla. Ładunek posiada zaczep do dźwigów magnetycznych.
Duża czarna lokomotywa parowa o nazwie „Epoka”. Starannie wykonana, z dbałością o wszystkie szczegóły.
Rozjazd typu „K”. Jest on nałożeniem na siebie dwóch przeciwstawnie skierowanych rozjazdów bocznych.
Czerwona lokomotywa parowa na trzech osiach. Posiada jeden zaczep magnetyczny (z tyłu).
Podwójny tor kolejowy z rozjazdem umożliwiającym zmianę toru w obu kierunkach jazdy.
Naturalnie wyglądający pociąg towarowy z lokomotywą Diesla. W składzie znajdują się trzy wagony, w tym dwa z wyjmowanym ładunkiem. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Skrzyżowanie prostopadłe dwuczęściowe umożliwia dopasowanie zaczepów torów zgodnie z potrzebą. W zestawie dwa tory końcowe, tzw. bufory.
Magnetyczny dźwig suwnicowy nad podwójnym torem kolejowym wraz z wagonem towarowym. Zestaw zapewni wspaniałą zabawę w przeładunek towarów pomiędzy dwoma pociągami lub z pociągu na ciężarówki.
Najbardziej skomplikowane skrzyżowanie drewnianych torów – multirozjazd. Element może stanowić centralne skrzyżowanie magistrali kolejowej.
Estetyczny i solidny budynek stacji sygnalizacyjnej z możliwością ręcznej zmiany sygnałów.
Jeśli podczas budowy trasy Twojej kolejki natrafisz na górę – przekop w niej tunel. Może on wyglądać chociażby jak ten, pomalowany w czerwoną cegiełkę.
Dwa elementy, z których stworzysz ciekawy most na łuku (2 x 1/8 koła lub 1 x 1/4 koła) albo most w kształcie litery „S” a pod spodem puścisz tor drewnianej kolejki.
Czarno-czerwona lokomotywa o dość dźwięcznej nazwie „Zębatka”. Bardzo pracowita i chętnie pociągnie długi pociąg, na przykład z kopalni węgla.
Para torów drewnianych o kształcie litery „S”, zwane wjazdami na most. Wraz z podporami służą do konstrukcji własnych mostów i wiaduktów kolejowych.
Długi, trzyskładowy pociąg expressowy Shinkansen o bardzo nowoczesnym wyglądzie i zaokrąglonych kształtach, idealny do zabawy w przewozy pasażerów.
Lokomotywa z silnikiem Diesla. Pociągnie Twój pociąg a także z chęcią uporządkuje wagony na bocznicy kolejowej.
Stylowa lokomotywa parowa w kolorze niebieskim. Urozmaici i upiększy Twój park maszynowy a przy okazji wykona ciężką pracę.
Duża srebrna lokomotywa Santa Fe z silnikiem Diesla, która pociągnie długi pociąg towarowy.
Przejazd kolejowy, który sygnałem dźwiękowym i świetlnym ostrzega kierowców o nadjeżdżającym pociągu. Sygnał uruchamia się automatycznie gdy pociąg zbliża się do szlabanów.
Naturalnie wyglądający pociąg osobowy z lokomotywą parową. W składzie znajdują się trzy wagony, w tym dwa osobowe (pasażerski i pocztowy) oraz węglarka z zapasem węgla (wagon do dźwigów magnetycznych). Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Naturalnie wyglądający wagon pocztowy. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Naturalnie wyglądający wagon z węglem. Wagon posiada uchwyt do dźwigów magnetycznych. Z takim taborem poczujesz się jak na prawdziwej linii kolejowej!
Wagon z głęboką skrzynią, który wiezie dziewięć rur na budowę. Po wyjęciu ładunku skrzynia jest gotowa do transportu innego ciężaru.
Niewielka parowozownia, która przyjmie pod swój dach na odpoczynek dwie utrudzone lokomotywy. Jeden z podstawowych elementów makiety kolejowej, który powinien się znaleźć w kolekcji początkującego użytkownika kolejki drewnianej.
Wielka zajezdnia z drzwiczkami, w której pomieścisz pięć swoich najwspanialszych lokomotyw. Lokomotywy wjadą na swoje stanowiska z jednego toru dzięki specjalnemu rozjazdowi.
Jeśli chcesz urozmaicić trasę Twojej kolejki drewnianej i uczynić ją dwupoziomową, albo chcesz zbudować coś ciekawszego niż zwykłe skrzyżowanie torów, ten most może być jedną z propozycji dla Ciebie. Zwodzone przęsło umożliwi Ci przejeżdżanie pod mostem pociągów o ładunkach większych niż standardowe.
Jeden z najdłuższych dostępnych tuneli do kolejki drewnianej. Dodatkowo tunel umożliwia krzyżowanie się linii kolejowej i przejazd pociągu także górą.
To nie jest barka, która zabierze tylko ładunek z wagonów Twojej kolejki drewnianej lecz prom, który pomieści cały pociąg! Załaduj pociąg, zamknij włazy i ruszaj w daleki rejs!
Przejazd kolejowy w zestawie z dwoma znakami oraz torem prostym. Jeden z najbardziej podstawowych elementów kolejki drewnianej, w który powinien się zaopatrzyć każdy miłośnik drewnianych pociągów.